Mihribann11 Kızım sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyor geçiriyor bitiyor yine başlıyor, nasıl baş edecem bilmiyorum 😞o kadar dikkat ediyorum neden oluyor ki acaba? 😞😑
Mom070 Mihribann11 Verilen ilaçları düzenli kullanıyor musunuz yoksa yarıda kesiyor musunuz? Antibiyotik özellikle?
HonKiPonKiDoNiNo Mihribann11 İdrar kulturune bakildimi ? Islak mendil,sampuan,kakasi, bez bekletme bunlar enfeksiyon nedenleri.. Benim kizim gecen yil Eylulde gecirdi cok sukur tekrarlamadi o gun bugun islak mendili biraktim.
zarifbirhanim Mihribann11 Bizde yaşadık. Özel bölgesine şampuan, ıslak mendil kullanmamalısınız. Mutlaka kuru pamukla kurulayın. Emiyorsa bolca emzirin. Mama kullanıyorsa biraz su verebilirsiniz. İç kısmında kaka kalmamasına dikkat edin. Biz su ve pamuk kullanıyoruz. Tekrarlamadı hiç inşallah bir daha yaşamazsınız. Bizde idrar kültürüne de bakıldı üremesi var mı diye. Ona göre ilaç verildi
Mihribann11 Mom070 ilaçları yaklaşık 10 gün kadar kullanıyorum sonra bırakıyorum çünkü idrarda koku oluyor azalınca bırakıyorduk bitti diyordum da
Mihribann11 Balkizlarim 4 buçuk aylık. Ilaç saatlerini düzenli kullanıyorduk hep .hijyen zaten sürekli altını degisiyordum temizlik de öyle ellerim olsun kendi vücudu hep temiz canım nasıl oluyor anlamıyorum
Mom070 Mihribann11 Anladım genelde kan yada idrar da enfeksiyon olunca yarıda kesilen ilaçlardan dolayı tekrar etme durumu oluyor ondan sordum.
HonKiPonKiDoNiNo Mihribann11 Kultur isteyin muhakkak.. Ve mesaneyi rahat temizlemesi icin bolca su icirin
Mihribann11 zarifbirhanim ıslak mendil kullaniyorum o zaman pamuk ile başlayayım . Islak bez ile temizliyordum kontrol ediyordum hep. Sadece idrar tahlili yapıldı 2 kutu verdim sanırım idrar kulturude vardı alındı ki dr baya enfeksiyon kapiyor dedi
Zeynep_3567 Mihribann11 bizde yaşadık antibiyotik kullandık idrarina bakıldı ve sıfıra düştü enfeksiyon ve tekrar akıntı gelmeye devam ediyor doktor tekrar edebilir dedi tekrar goturucem hastaneye uykularında sizlaniyor ağlıyor ne zaman geçecek bende bilmiyorum suda veriyorum aslında 😔
Mihribann11 Zeynep_3567 ay evet ya uykuda agluyor sizlaniyor kizim 😞 antibiyotik bizde cok kulalndik ama bitiyor yine başlıyor kurtulamiyoruz, burdaki arkadaşlar onerilerde bulundu onları da deneyecem
zarifbirhanim Mihribann11 Benim bebeğime ıslak mendil kullandığımız dönemde oldu. Bıraktık bir daha hiç yaşamadık. Bı de sadece pamuk ve su kullanın bakalım nasıl olacak
Zeynep_3567 Mihribann11 doktor bana ıslak mendille alakası yok dedi bebeklerde olur dedi ama ben yinede pamukla su deniycem öyle deneyelim birde kızım 7 aylık olmasına 1 hafta var diş tendir belki diyorum ağlaması ama akıntı da var kesin enfeksiyon yani
Mihribann11 Zeynep_3567 akıntı bilemem canım , birde bize de dediki çişini uzanarak yada uykuda yaptığı için yarısını yapıyor yarışı içeride kaldığı için de enfeksiyon olabilir dedi,
Bebegimm42 HonKiPonKiDoNiNo bizde yaptırdık kültür üreme olmadı mı yapılmadı mı öyle birşey yazıyo sukur yokmuş bisi
Mihribann11 HonKiPonKiDoNiNo canım eşime sordum iki kutu da birini kültür vermişiz . Su veriyorum çiş li bez sayımız iyi