YASEMINNN48 Ah aynı oğlum. 😂 33 aylık. Gerçi böyle yazınca da 2.5 yaş yazsana diyenler oluyor. Neyse ben öğle uykusu yapması taraftarıyım zorluyor diye yatırmamazlık etmem. Direniyor ama yatınca da kalkmak bilmiyor çünkü uykusu ve buna ihtiyacı var. Sizde biraz sabırla yatırmayı deneyin ben genelde gel sana masal anlatacağım diye getiriyorum.