Duyguekncixxx Kızlar 4 ay 10 günlük bebegim pusetten düştü mama yapmaya gitmistim geldiğimde hali da yatıyordu öyle görünce çok kötü oldum birşey olur mu kafası çok sert gitmemiştir galiba cunki hali vardı düşünce uyutulmamasi lazımmış ne yapmalıyım? Lütfen linclemeden yardımcı olun
Mom070 Duyguekncixxx Uyutmayın takip edin. Anormal bir şey görürseniz gidersiniz. Pusetin yüksekliği de çok fazla değildir herhalde.
Mommyy70 Duyguekncixxx linclenecek bir şey yok burda her gün bir düşme postu görüyoruz. Evet uyutma bakalım şimdilik yapacak bir şey yok
Avsininannesi15 Duyguekncixxx bebeğiniz kustumu? Iyice inceleyin kafasinda biryerinde morarma varmi diye. Gozlerinde kayma kusma varsa doktora basvurun. Düştüğü yerin yuksekligi 50 cm yuksek olursa tehlikeli ola bilir. Çok geçmiş olsun. Şuan nasil?
defnesmomm Duyguekncixxx bunda linçleyecek birşey yok. Öncelikle geçmiş olsun. Bebeğinizde uyuma isteği, baygınlık, fışkırır tarzda kusma, herhangi bir şişlik görürseniz mutlaka doktora götürün. 🙏🏻 Ve evet, bir süre uyutmadan gözlem yapın
Duyguekncixxx Avsininannesi15 şu an iyi uykusu var öyle mama verdikten sonra biraz küstü sonra kusma olmadi
Zeynep3000 Duyguekncixxx puset ten düşmemiştir kendini iterek inmiştir benim kızımda 4 aylık civariydi pusetteydi geldim yerde duruyor sonra takip ettim kendi kayarak iniyormus . Belki senin bebeğin de kendi inmiştir düşmemiştir
Zeynep3000 Duyguekncixxx hayır o düşme değil için rahat olsun o kendi isteyerek iniyor. Anı Bi şekilde kafasını falan sert çarparsa o sorun olabilir. Biz pusetimizi kaldırdık indiğini görünce düşmesin diye
Browni_61 Duyguekncixxx puset yerde halinin ustundemiydi koltuk ustune felanmi koydunz beebginz ne sekilde dustu yani.eger puset halinin ustundeyse okdrck yerdn donp dusmyle bisey olmaz ama koltugn ustunden pusetten donp düştüyse kontrol edin hatta garanti olsn yinede hi acile gidn istersnz.gecms olsn
Alpyas Duyguekncixxx linçlicek bi durum yok herkesin başına gelebilir. Çocuk bu düşe kalka büyücek. Sizinki biraz büyük pusetin kemerlerini kilitlerseniz iyi olur artık☺️ Puset çok yüksek değildir allahın izniyle bişey olmaz mümkün olduğunca 3-4 saat dayanabildiği kadar uyutmayın fışkırır şekilde kusma gözlerde kayma vs onları gözlemleyin
Prensinannesii Duyguekncixxx dönüyorsa düşmemiştir oğlum kendimi apaşoya kaydırıyo öyle ön kısmına doğru inşallah bir şeyi yoktur siz yinede dikkat edin bir kaç saat