Bebeğim iki buçuk aylık erkek . Doğduğundan beri bezinde pembe lekeler oluyordu idrarla beraber. Ultrasonlar tetkitler derken safra kesesi ve böbrekte taş olduğunu öğrendik. Bu durumu yaşayan var mı? Süreç nasıl oluyor. O kadar mutsuzum ki duyduğumdan beri ağlıyorum..