Tospikhann Kızlar bebişlerinizi nasıl uyutuyorsunuz. Kafam çok karışık. Ayakda sallasam sallamaya alışıcak. Zaten uykusu çok çok az gün boyu uyumuyor. Gecede beni çok zorluyor. Önerilerinize ihtiyacım var. Akıl akıldan üstündür derler😌
burcuu26 Tospikhann ben yanina uzanıyorum saclarini oksuyorum bazen elini tutuyorun oyle uyuyor ilk gunden beri boyle 7 bucuk ayligiz cok uykusu varsada yatagina yatirdigimda kendi kendine uyuyor
Merkurretrosu Tospikhann bebe nasıl isterse öyle uyutturuyor benimki memede uyuyor bırakıncada ya beşiğine koyuyorum hafif salınıyorum öyle devam ediyor yada ayağıma alıyorum sallıyorum
yaramaz_bocegim Tospikhann 2. 5 aylık malesef kucağa alıştı 😔 ayakta istemiyor beşikte kendi kendine uyutmayı deneyeceğim. Uykumu Bi alabilsem, 🙄
Mervea Tospikhann 3 aya kadar yatağına koyardım uyurdu sonrasında ayakta sallandı oda bir başkası saolsun alıştırdı 16 aya kadar sallandı ama çok fazla değil şuan ise yatağına geçiyoruz öpüp sevdiğimi söyleyip çıkıyorum odadan
zarifbirhanim Tospikhann Nasıl uyutursanız uyutun ama sakın ayağa alıştırmayın. Ayağım kopuyor ama bebem uyumuyor. Hatta yorulup bırakıyorum başını poposunu sallayıp ee ee diyor 😃
Yahmir Tospikhann 5 aylık oğlum her akşam, saat 11 - 12 gibi uykusu geliyor alıyorum kucağıma direkt uyuyor sabaha 7-8 de kalkıyor bazen kendisi uyuyor doğduğundan beri yatağında uyuyor hiç sallamadım ayağımda beceremiyorum da zaten 😅
BugraCan27 Tospikhann salıncak aldık onda yatırıyorum gündüzleri akşamda onda yatırıp yatağına koyuyorum
DoganurcaN Ya benimki memede uyuyo beşiğe koyunca uyanıyo sallamak zorunda kalıyoruz bide sallamıcam diye kendi kendime karar almıştım ama yok napsak ki
Tospikhann Bireylulmeselesi02 ayy hamak beşik işe yarıyormu ya benım bebegıme uyku yasak sanki uyumuyor
Bireylulmeselesi02 Tospikhann benimkiler ikiz canım benim sağ kolum gibi bir şey 🥰benimkiler 18 ay 9 günlükler hala kullanıyorum
2015 Tospikhann iki ay meme de uyudu sallanmadan kolik başlayınca kucağa alıştı 5 aylık kucakta sallanıyor çok zor uyuması boyun fıtığım var boynum şişti
Ayazege06 Tospikhann Oğlum 6 ay 2 günlük beşikte sallayarak uyutuyorum besiksiz hiç bir yerde uyumuyor 🤷♀️ bazen de meme de uyuduğu oluyor