Kızlar 1 aylık oğlum var aşırı derecede gaz sancısı çekiyorduk yapmadığım şey kalmadı uykusundan ağlayarak uyanıyordu zeytinyağı ile masaj yaptım zeytinyağı içirdim gaz damlası aldım zinco(hiçbir işe yaramadı damla) yapmadığımız şey kalmadı bugün hastaneye götürdüm doktor gazdan karnının şiş olduğunu söyleyip filme gönderdi ve gerçekten çok gazı var dedi bir tane lama verdi az önce yaptım oğluma inanmazssınız ama 20 sn ye sonra oğlum bütün gazını atmaya başladı ilacın adını bu sorunu çeken annelere vermek istedim biliyorum ki sorunu yaşayan tek ben değilim ilaç (libalaks) doktor yazıyor ayrıyetten birtanede gaz damlası verdi (biogaia) her ikisindende çok memnun kaldım