Kızlar selam ,
bebeğim bi kaç gündür yiyiyo içiyo gaz cıkarıyo hem gece hem gündüz 2-3 saat öyle uyanık kalıyor. Benım bildiğim yeni doğan ilk ay yer içer uyur derdi yoksa. Bi derdi mi var ne olabilir? Yoksa normal mi ? İlla da uyumak zorunda değil mi?