Htcayaz Ben sezeryan olali 1 ay oldu gobegimi hala hissetmiyorum birde spinaldi benimki bacaklarimi hissetmedim dogal olarak ama cok kotu karnimda agri hissettim biseleri cekiyorlardi sanki kemiklerim sokuluyordu sonra ciglik atarken ya ben bayildim yada onlar bayıltti bir ara gozlerimi actim oglum nerde dedim tartiyorlardi hemen getirip yanagima kattilar sıcaciķti ama gerisini hatirlamiyorum birsuru foto cekilip sohbet etmisim ama hicbirini hatirlamiyorum neden cok merak ediyorum
Bsrm EgeMom masallah bende cok yurudum.ertesi.gunu ayaklandm herkes sasrdi ama gobek agrim gecmedi bi turlu aman aman bi agri degil ama dokunurken agriyo yani
Sarenuray Bsrm bide oran dikiş yerin yani uyuşuk degilmi canım agrı hissetmemen lazım ama farklı bişey olmasın bi doktora gitseydin