SeymaKaya Kızlar bugün ilk defa verdim oğlum ağzını açmadı hep dışarı aktı böyle diliyle yalamaya çalıştı normal mi acaba bide aldığım ek gıda kaşıklar çok büyük çay kaşığı ile verdim onla mı devam edeyim Bi süre
BARKINATLAS SeymaKaya bende başta çay kaşığı ile verdim.şuan çorba içiyoruz kedi gibi diliyle alıyor çorbayı ben başını biraz kaldırıp dilinin üstünden akıtıyorum boğazına doğru.normal yani.
Melosing SeymaKaya biz de yarın başlicaz bakalım. Bize doktorumuz öğürebilir itebilir normal hepsi refleks devam edin vermeye tadını alsın yeter demişti. Düzelir inşallah merak etmeyin🌸
PrensesimDuru Ben de ilk zamanlar çay kaşığı ile vermiştim. Yeni başladınız sanırım ek gıdaya. Normal bence zamanla inşallah güzel güzel yer 😊