Minikkurabiyem Bebeğim 1 yasinda kakasini yerken yakaladım bezini açmış yiyordu yemişte başına gelen varmi ne yapmam lazım
GoGirl Minikkurabiyem ayy mikrop kapabilir buyuk ihtimal kapar bir doktora danisin oncesinden bir tedbir alinir mi
Kirpapatyasi Minikkurabiyem cok gördüm oyle mesajları canım hatta bir bebek ablasınınkini oturaktan çıkarıp yemisti inşallah bisey olmaz simdi burdan başına gelen biri yazar
GoGirl Minikkurabiyem aşı olmaniz iyi agir atlatmayi engelliyor ama rota olabiliyorlar aşı olunsa dahi
Zalimsin Benim kız da çiçek bahçesi koklar gibi kokluyor yemedi Allah’tan ama sanıyorum ki kanda enfeksiyona filan sebep olabiliyor ama doktoru umarım yazar
Minikkurabiyem Doktor kusma ve ishal olursa getirin dedi ama başına gelen bir Allahın kulu yok demek ki teşekkür ederim cevaplarınız için