Merhaba sevgili anneler 15. Aya yeni giren oğlum var ilk çocuğum bir çok konuda tecrübesizim her çocuk aynı değil biliyorum ama oğlum hala yürümüyor daha doğrusu elinden tuttuğumuzda yürüyor kendi kendine henüz yürüyemiyor koltuklara çıkıp iniyor yaramazlık konusunda hiç sıkıntı çekmiyor ama tek başına dengede durup yürümüyor bizimle aynı durumda olan yada bilen var mı çok üzülüyorum lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın 🙏