Evlatkokusu34 Kızlar geçer dedim 20 gün olacak bir yanağında vardı diğer yanak tada çıktı mustela kremini kullanıyorum geçmiyor sabahları pamukla yüzünü siliyorum krem siliyorum dedim belki ondandır iki gün kullanmadım azalma olmadı bu durum yaşayan var mı
Zekimurendebizigorecekmi Evlatkokusu34 Bence bi Dr a gösterin . Daha da yayılmadan Dr önerisiyle bişeyler kullanmaya başlarsınız .
Evlatkokusu34 Zekimurendebizigorecekmi sağlık ocağı aşı için gittik aile hekimi olan doktor baktı oda anlamadı
Zekimurendebizigorecekmi Mommyy70 Evet olabilir ama mantar da olabilir ilk hali daha başlama aşaması da olabilir 🤔
Ceylanmmmd Evlatkokusu34 benim bebeğim de benzer bişeyler vardı travazol krem kullandım akşam sürdüm sabah bişey kalmadı, doktor kontrolümüz ay sonunda , onu bekliyorum alerjik olabilir
Zuzuuu Evlatkokusu34 Egzama kullandığınız nevresim battaniye onları değiştirin mustela iyi gelmediyse yeşil kapaklı Arko kremi kullanın 3 gün deneyin
Zeynep3000 Süt alerjisi olabilir Bi doktora götürün bence. Süt alerjisi de de yanaklarda böyle egzama gibi oluyormus
Bireylulmeselesi02 Evlatkokusu34 benim oğlum da 3 aylıkken yumurta alerjisi çıkmıştı ben ona benzettim canım tabi doktora göstermen daha iyi olur 🤗🙏
Busra3246 Evlatkokusu34 çok öpüyorsanız eğer ondan kaynaklı olabilir benim bebeğimde de var 2 ay geçiremedim bi arkadaş trovozol kremi önerdi dedim ne alaka sen kullan dedi 2 günde geçti