ArzuOguz Kızlar doğum yapalı 41 gün oldu kırkımız çıktı ama ben hala ilk günkü gibi kanama yaşıyorum endişelnemem gerekiyor mu adet kanaması gibi 2-3 gün önce turuncu renk akını gibiydi bugün bi daha başa sardı ilk günkü gibi oluyorum şuan
Ye2020 ArzuOguz bende yaşadım oğlum 3 aylık…kizimda iken bir hafta sürmüştü ama oğlumda 50 gün kanama sürdü artık bana fenalık gelmişti kanama bitti bir ay geçti regl oldum şimdide
Morfrenk ArzuOguz bendede öyle oldu sonra lekelenme gibi olup bitti canım. Başka bir sıkıntın yoksa şimdilik merak etme
Belinayss Eskiler derdi ki 40.üstüne gorme benim annemde de olmuş. Adet olmuş olabilirsin . Doktorunla bi konuş. 🌿😊
ArzuOguz Belinayss ya takvimden bakıyorum adetime 1 hafta var diyo öyle hamileyken de kapatmamıştım onu olabilir mi acaba ya adet gibi oluyorum Çünkü
Belinayss ArzuOguz regl olmuşsun işte hiç korkulacak bişey yok kuzucum aklına takiliyorsa yine bi 40 kontrolune gidersen doktoruna ilet 🙏🏻
Nilis ArzuOguz bende 40ımdan sonra normal adet olmuştum hatta 40 gün boyunca çok yoğundu kanamam hasta bezi kullandım hep kiminin sütü koruyomuş ama ben hemen üstüne adet oldum ilk bikaç ay 20 gün dolmadan oldum tekrar düzensizdi sonra yavas yavas düzene girdim normal yani