Neslialp Merhaba , 3 günlük bebeğim var elimden geldiğince bebeğimi emzirmeye çalıyorum sütüm çok az sarılık olmaması için önerinize talibim
Yenidennn Neslialp bol su, bulgur pilavı, kısır, kuruyemişler tüketin. Yoğurda dere otu, sarımsak koyup cacık gibi yeyin. Bol uyku ve dinlenme, 2 saati geçmeden de emzirmeye devam edin, emdikçe çoğalacaktır inşallah.
Aselinnannesii Neslialp 2 saate bir emzirmek lazm gece de öyle . 2 saati gecmesin yoksa kan şekeri düşer uyur o. Emzirmeden sonra sağım yapın miktarı hic önemli değil anne sütünün bir damlası bile şifadır. Emzirdikt3n sonra onu da içirin hem sütünüz de artar bu şekilde çünkü sütü arttırmanın en önemlisi emzirmek beyne uyarı gidecek süte ihtiyaç var diye. Bol bol emzirin sağim yapın hatta mochi var onu alın bence trendyolda vardi bir göğsü emzirirken diger gogse takıyorsunuz hic dokunmadan kendini pompalıyor o. İşinizi bile görebilirsiniz o takılıyken agri falan da yapmiyor . Onun dışında da kahvaltıyı es geçmeyin dereotu marul yemeye çalışın yumurta tahin pekmez .. bide cennet meyvesini ezip içine biraz bal ceviz fındık ve üstüne bol tahin cok güzel süt yapiyor tadi da cok güzel oluyor denemenizi tavsiye ederim. Migros şok gibi marketlerde de maltana içecek var oda işe yaradı bende. Benim tecrübeler bunlar 😅🤷♀️
Ye2020 Neslialp sütünüz daha tamngelmemis olabilir enjektör ile mama verin iki saate bir emzirin aç kalmasın sarılık düşer
Nazlikuruca Merhaba ben aynı sorunu yaşadım.sütüm gelmedi mama başladık ilk günler deneyebilirsiniz sizde mama .Kesinlikle bol su hurma ve muhakkak dinlenmeniz lazım.