Kızlar şurda toplaşalım bu konuyu konuşalım. Şimdiye kadar kafaya takmıyordum ama az önce bir arkadaş post açtı sonra ortadan kayboldu..
bebeği 18 aylık nesneleri işaret edemiyormuş doktor erken farkettin takibe alıcaz demiş.
Şimdiye kadar hiç takmıyordum ama benim oğlumda 17 aylık nesneleri işaret etmez öyle getir götür desem anlamaz belli belirsiz birkaç Kelimesi var. Sizlerde durum nasıl ? Bir doktora mı başvurmak gerekiyor anlayamadım. Bizde mi sıkıntı var?