Merhaba sevgili anneler
Şu sıralar çok bunalıyorum Oğlum( 14.5 aylık ) için ne yapsam mutsuz .Oyuncaklarıyla ilgisi azaldı , hemen sıkılıyor , sinirleniyor max 5 dk oynatabiliyorum .Çeşit çeşit oyuncaklarımız yok tavsiyeniz varsa buyrun lütfen ! Sizler neler yapıyorsunuz ?