Asliee adatıpta Recep beye gittik çokta memnun kalmadım. Bir daha ki sefere Cavidan hanıma götüreceğim sanırım. Emsey de bizim tamamlayıcı sağlık sigortamız geçmedi( AXA Sağlığım tamam), oysa ki randevu alırken özellikle sordum geçiyor dediler. Gittik kayıt yaparken hayır geçmiyor dedi.