60.gün oldu hala kanamam var kırmızı artık pıhtılar düşmeye başladı yarın doktora gidicem Doğum sonrası 7.gün gittim sadece kanamam biterse giderim smear da alır diye düşündüm ama geçmiyor korkuyorum uzun süren var mı benm gibi kanama varken alttan muayene eder mi gebeliğim sürekli alttan bakılarak geçti riskli olduğu için bir korkum oldu