uzaydabiryolcu Bir ara haftada 2 3 gün açıp yarımşar saat çizgi film izletiyordum.yanında oturursam arada bakıyordu. Sonra sadece hafta sonları eşim evde olduğu için açıyorduk tvyi ama benimki hiç bakmıyordu. Şimdi yaklaşık 1 aydır hiç açmıyoruz. Sabah kalkıp kahvaltı, oyun oynama mutfak toparlama derken öğlen oluyor. 12 gibi yatıp 2de kalkıyor öğlen yrmeği hazırlanıp yürüyüş park derken eve dönmemiz 5i buluyor. Sonra biraz işlerimi halledip tekrar oyun oynayıp akşam yemeği derken 7de uyku❤️ Kızımın yarın 1. Yaş günü bu arada 🙏