Edizbeyinannesi Anne4 ilki 2 defa ikinci marka 3 kez yapılıyor. Ben rotarix yaptırdım hiç bi sorun yasamadım kusma vs falan
Edizbeyinannesi Anne4 dozları farklı sadece içeriği aynıdır. İkisi de rota asısı diğerinin tadını bilmiyorum ama ekşi diye duydum. Rotarix tatlı bi tadı var severek içti geri de kusmadı. Hoş kussa bile mideye bi damla bile gitse etki edermiş öyle söylemişlerdi