Selam kızlar,
Sezeryan Doğumdan sonra normal korse kullandım 3 hafta kadar sonra hava sıcak diye kullanamadım. 8 ay oluyor Doğum yapalı şimdi yamuna korse alsam toparlar mı diye endişeliyim o kadar zaman geçti sonuçta. Alıp memnun olan var mı? Boşuna para vermeyeyim.