Sevos nurelem 🙏😂valla verdim sipariş 3 lü 850 gr bakalım inş pişman olmam 86 tl ye geldi tanesi eczaneden 1 tanesine 125 veriyordum😬
nurelem Sevos yok yok pişman olmazsın gerçekten internet çok hesaplı ben 850 gr 135 e felan alıyordum eczaneden , internette 1200 gramını 140 lira civarı almıştım, hepsi burada uygun oluyor bende sipariş vereceğim
Baybymucize Sevos ben yurtiçi kargoyu seçiyorum birde PTT var olduğum yer köy ama yurtiçi kargo teslimat gününden önce bile getiriyor birde öyle böyle paketleme yapmıyorlar patlayacak şeyleri ama kargoyu getiren de özenli davranıyor sanırım ben çok memnunum diğer yerlerde belki ucuz olabilir ama en azından içim rahat ileri tarihli bide mamalar mağazadan almış gibi geliyor ezilende olmadı hiç hipp zaten pahalı bir mama ama kızım çok seviyor ve prematüre olduğu halde ayda 1.600almış kiloda aldırıyor
Sevos Baybymucize maşşallah maşşallah ben başta aptamil kullanıyordum inanılmaz gaz yaptı değiştim similac a geçtim dünya varmış dedim memnunum bizimki kilo alıyo boyu uzuyo şükür🙏😍rabbim sağlık hayırlı uzun ömür versin evlatlarımıza amin🙏
Sevos nurelem evet valla söylediğiniz bütün sitelerle kıyaslama yaptım hepsi uygun ama trendyol daha uyguna geldi valla verdim siparişi bakalım gelincede bakıcam tarihleri ileriyse değme keyfime😍🙏
Bebegimm1 Vanilya ne kadar surede teslim oluyor evde eczaneden aldiginizda bide son kullanma tarihleri ay mi yıl mı oluyor
Vanilya Bebegimm1 Evet şaşırttıcı şekilde daha uygun. Birde hemen geliyor göreceksiniz. O sokağa çıkma yasaklarında bile takır takır geldi ya