Sevos ben yurtiçi kargoyu seçiyorum birde PTT var olduğum yer köy ama yurtiçi kargo teslimat gününden önce bile getiriyor birde öyle böyle paketleme yapmıyorlar patlayacak şeyleri ama kargoyu getiren de özenli davranıyor sanırım ben çok memnunum diğer yerlerde belki ucuz olabilir ama en azından içim rahat ileri tarihli bide mamalar mağazadan almış gibi geliyor ezilende olmadı hiç hipp zaten pahalı bir mama ama kızım çok seviyor ve prematüre olduğu halde ayda 1.600almış kiloda aldırıyor