MelikeHayrunnisa valla geç bile kalmışsınız ☺️ Ben de sizin gibi kıyamıyorum diyodum eşimin zoruyla yaptırdım tam 2ay7günlüktü sadece uyuşturucu iğne olurken ağladı başka hiç ağlamadı. Ben daha çok ağladım hatta bişey olur mu diye ama boşunaymış 1 hafta köpük bardak koyduk ve normal kullandığından 1 numara büyük bez kullandık kremlerini sürdük sık sık değiştirdik hiç sorun yaşamadık. İlk çişinde bile ağlamadı. Sadece bardak çıkınca pipinin ucuna kremi az sürdüğümüz için pişik olmuştu o da ertesi günü geçti. Yaptırın çok rahat edersiniz korkmayın benim gibi ağlamayın ☺️