Merhaba güzel anneler, oglum 4 ay 21 gunluk normalde atak birkac gun once bitmisti. Atak zamanında da huysuzlugu, uykuya direnme ve biraz da meme reddi yapmisti ama simdi memeyi verince kendini geri atip aglamaya basliyor. Ayakta hoppidi yapsam bile istemiyor ne yapacagimi sasirdim. Dis mi geliyor atak mi bitmedi ne oluyor bilemedim. Atagi uzayan oldu mu? Uykusu da yok o yuzden de hep huysuz ama ben beslenmemesine cok takildim. Sagip kasikla icirdim bugun en son. Atak sonrasi sizlerin ne zaman duzene girdi acaba? Deneyimlerinizi paylasirsaniz cok sevinirim.
Bu arada hayatimizda ne emzik ne de biberon var.