derodunya 1 seneyi geçti. Ama ben 3 aylık iğne kullandım bıraktım bacım. Üzerine birde adet söktürücü kullandım doktorum verdi 5 gün kullan dedi kullandım adet söktürücüyu de bırakalı 1 hafta oldu sadece leke kahverengi tarzında oluyor bel ağrım aşırı var