Merhaba sevgili anneler. 4 yaşındaki kizimda yaklaşık 3 aydır kaşıntı var. İlk baslarda popoda vardı sonra vücuduna dağıldı. Bikac doktora götürdük sadece idrar tahlili yapildi bisey çıkmadı ama bu cocuk hala kaşınıyor neden oluyor bulamadim, yediklerini de kontrol ediyorum yok her zamanki şeyler farklı bisey yemiyor. Bu cağlarda alerji çıkar mi aceba? Kayseride guvendiginiz ilgili cocuk doktorlarini söyler misiniz? Ayrıca alerji testi hangi hastanelerde yapılıyor bilgisi olan yazarsa sevinirim.