Gulben_pyrz19 Merhaba anneler dün bebeğimin bir aylık muayenesine götürdüm bebeğim gram kilo almamış doktor günde 4 öğün mama takviyesine başlattı . Sık sık emziriyordum sütümde var ,benim durumumda olup da çözüm bulan vardı
Hunilianne Gulben_pyrz19 sütun yaramıyor diye bi şey yok o dediğin hurafedir. Bebeğin etkin emememiştir mama takviyesi verin ama biberon kullanmayın mutlaka enjektorle verin. Siz aynen emzirmeye devam edin bebek öğrenecektir emmeyi
Serapp__ Gulben_pyrz19 bilgim yok canım üstte kalsın. Ben kızımı 3 ay falan emzirdim sütüm yağlıydı sağdığım zaman üstte yağ tabakası oluyordu güzelde kilo alıyordu 1 kg 1.5 kg aldığı bile oluyordu 2-3 aylıkken. Ceviz badem fındık fıstık çok yiyordum ben sende dene günde 3 4 litre su içerdim bol bol su iç dengeli beslen
urazinannesiii Gulben_pyrz19 canım aynı durumu bende yaşamıştım. Benim sütüm suluydu bebeğimin çenesi de kuvvetli olmayınca sadece ön sütü almış yağlı kısma ulaşamamış o yüzden kilo almamış doktor bana böyle söyledi. Bende günde 1 defa olmak üzere mamaya başlamıştım 2.ay kilo almaya başladı zaten çenesi de kuvvetlendi. Şu an 6 ay 9 günlük oğlum ama hala benim sütüm yağlı değil ama kilo alımı da fena değil. Sende toparlarsın inşallah
Asliee Gulben_pyrz19 bizde aynısı yaşadık doktor 12 günde yakalaması gerekiyordu yakalayamamış mama verin dedi bir ayı geçti doğum kilosuna ulaşamadık bizde artık mama meme gidiyoruz
Mom042 Gulben_pyrz19 benimde bir ayda 300 gram almisti mamaya baslatti doktor gunde 3 kere kasikla veriyorum zor aam alisiyosun simdi biberonu unuttu sadece kasikla iciyor
Gulben_pyrz19 3.100 kilo doğdu bi hafta sonra 3.395 kilo oldu 1. Ay muayenesinde 3.460 kiloydu ilk hafta sütüm sansarıydı şimdiyse kağıt gibi bembeyaz