Merhabalar güzel anneler ve anne adayları..
doğum yapalı 5 ay oldu son 2 haftadır saçlarım çok fazla dökülüyor bugün cildiye ye gittim kan tahlili aldılar çinko sonucu 1 hafta sonra çıkıcak, doktor vitamin ve minarel takviyesi olarak kerozan başlattı şampuan ya da serum vermedi. Biyotin içeriği olan dermocade aldım internetten 3 gün oldu kullanalı. Sizden ricam öneride bulunabileceğiniz şampuan serum ya da takviye bişey var mı kullanıp memnun kaldığınız ? 🙏🏽😇