Bebeğim 7 ay 11 günlük. Dün kontrolümüz vardı. Doktorumuza sordum ek gıdayı kaç öğün vermeliyim diye. 3 öğün olması gerektiğini söyledi. Sabah yarım yumurtanın sarısını, öğlen kendi mayaladığım yoğurttan yaptığım peynirini, öğleden sonra çatalla ezdiğim haşlanmış sebzesini veriyorum 17.00 gibi de bi tatlı kaşığı irmiğe püre meyve koyup veriyorum.