duru2603 yerlersenietipuf bunu sormak bile saçma emmek istiyorsa emziririm kuzumu☺️ Dünyanın en güzel şeyi 💗 örtersin üstünü mis gibi de emzirirsin hiç uğraşma mamayla biberonla
yerlersenietipuf duru2603 yok canım emziririm zaten memeye düşkün bı bebek ama hani yaşayan birinden bı tecrübe öğrenirim diye yazdım 🎀
SedaMeyra yerlersenietipuf kizim 6.5 aylikti 1 saat ycak ardindan 3 4 saatlik otobus yolculuğu yaptik emzirme yastığı ve emzirme önlüğü ile memede gittik yolu.rahattik
Pamuk_seker yerlersenietipuf 5 bucuk saat yolculuk yaptim gidis dönüş 4 hemde sefer emzirme önlüğü ile emzirdim hic sorun yasamadim😇önlük varsa rahat edersiniz
iki_prens_annesi_ yerlersenietipuf 2 bucuk saatlik bi yola gittim 4 buçuk aylıkken 2 sefer emzirdim eşim yanimdaydi cok zor olmadı taktim emzirme önlüğünü döndüm sirtimi cama perdeyi de cektim emzirdim ama suan 11 bucuk aylik yapabilir misin dersen yapamam bi dk durdurmaz o önlüğü bende de kendinde de küçükse problem olmaz yani
yerlersenietipuf iki_prens_annesi_ ben de bundan biraz çekiniyorum hareketli olduğu için nasıl olur diye akşam bı kaç prova yapıyım evde 🤭
Cancansmom yerlersenietipuf uçakta muslin örtüp emzirdim, hiç sıkıntı yaşamadım. Hatta bebis sessizlesiyo,uyuyakaldi orda rahat ettim baya:)
Annesininmelegi yerlersenietipuf ben oğlum üç aylıkken yaptım emzirme önlüğü ile emzirdim bide arkadaki koltuk görmesin diye yaslandigim iki koltuk arasını muslin örtü ile kapattim
MasalMomy yerlersenietipuf Tabiki emzir bebişini ❤️ Biz restoranta gidince bile emziriyordum pandemiden önce önlük ile 😁
Alininannesi9 yerlersenietipuf şuan yoldayım😄7 saatlik ve çok sıkıntı oldu bana ağladı emmek için örtü vs var ama yinede insan ulu orta zorlanıyor ama Bi şekilde azda olsa emdi uyudu sizin işiniz daha kolay bence hem kısa yol hem mama varmış
Ggzde yerlersenietipuf 1.5 aylikken ilk yolculuğumuza çıktık 7 saat acikti mi örtü ile kapatip verdim evet sıkıntı oldu ama verdim azda olsa,😂
Miray-2020 yerlersenietipuf kızım küçükken uçak yolculuğu yaptım kızım emerek uyur asla susmaz durmaz mamayı reddeden bi bebekti. Emzirme önlüğümü aldım yanıma uçağa biner binmez huysuzlandı taktım önlüğü emzirdim o şekilde uyudu uçak indi kızım uyandı 😊 emzirmekden çekinmeyin
Melek200121 Emzirme önlüğü ile yada bi başka bişey kullanarak emzirebilirsin bence de. Bunda hiç utanıp çekinecek bişey yok. Yeterki hazırlıklı git tek başınaysan zorluk yaşama rahat bi kıyafet giyersen zorlanmazsın.
Kubraybars yerlersenietipuf küçük bi yastık al canim yanına daha rahat olur emzirirken birde önü dugmeli yada fermuarlı kıyafet giy kolaylik sağlar sanada 😊 şallada kapatırsın önünü birsey olmaz insalalh