BusraElaa Kızlar bebeğim 5 bucuk aylık kanguru alicam ama bebegim çok çok hareketli kucağımda kafasi eli kolu hiç durmaz kendini hep atar geriye öne😊 arkadasimin kangurusunu aldim bikac kez denedim koydum ama durmadi aglamadi ama hic durmadi beni rahatsiz etti cikmak istedi sanki. Daha sonra yüzü disariya donuk koydum durdu hatta markete gittim hiç sesi cikmadi zararli mi olur öyle kullanmam ve nasıl aliscak bu kiz kanguruya hayat kurtarici resmen ya arabayla ugrasmak işkence oluyo.
Karenimmm BusraElaa valla ben bi türlü alıştıramadım. Çok özeniyorum da böyle anneler koyuyo falan bizim sıpa durmuyo. Post üste çıksın 😊
Deletedmom324 BusraElaa her kanguru disa donmeyi desteklemiyor. Omurgasina zarar veriyor. Bir arastirin isterseniz
kubraege BusraElaa yenidoğan dönemleri geçtiği için dışa dönük koyulmasında bi sorun olacağını sanmıyorum. Ama mesela her kanguruda dışa dönük özelliği olmayabilir alırken ona dikkat edin rahatsız etmesin bebeğinizi
Uzaymekiii Dışa sönük olmayı seviyorsa öyle kullanabilirsiniz. Benim kızım 9 aylık hala nefret ediyo mesela 4 aylıkken bi kaç kez koydum dışarı çıktım ağlaya ağlaya uyudu taşıması kullanması çok güzel his olarak da rahatlık olarak da ama seven bebeye tabi😂
Yakamoz Dışa dönük kullanın. Kızım ne bebek arabası, ne otomobil ne de yüzü bana dönükken durmuyor. Yüzü disari dönük kanguru bir aldim en azindan markete gitmeye başladım. Bir tek o sekilde duruyor siddetle tavsiye ederim😂
Yakamoz BusraElaa benim aldigim kanguru iki yon kullanilabiliyor sadece. Bir anneye donuk bir de disari dönük. Prego della model