Serenyigit benim doktorum sağdığın sütün içine yarım şase koy ver dedi, kusmasını gün içinde engelliyor fakat iki kez kullandım ikisinde de bir öğünde yatarken kusamadığı için öksürmeye başladı boğazına takılmış gibi çok korktum nasıl kullanmaya devam edicem bilmiyorum :( kullanmayınca da aşırı kusuyor