Koalina zeytin yağı kullanıyorum hep sadece kızartmalarda ayçiçek yağı kullanmak zorunda kalıyorum. Zeytinyağının gönül rahatlığına öyle alışmışım ki sıvıyağa elim giderken bebeğimi düşünüp sanki ona bile bile zarar vercekmişim gibi geliyor hemen yok yok diyorum 😊 alışınca salatalarda da rahatsız etmiyor