Durukusunannesii Merve_6969 Doğum kılosu onemli mesela benm kızımda 5 kiloydu ama 2700 doğdu oyüzden gayet iyi kilo almıştı
ozgenil-12 Merve_6969 günlük 20 gram alıyosa o çocuk sağlıklıdır.tüm doktorlar bunu söylüyor.yani aysa 600 gramın altına düşmesin yeter diyolar.senin bebeğin 1 kilodan fazla almış ayda.maşallah. çok bile almış tontik 😊
Srhtzlyh Merve_6969 dogum kilosuna göre gayet normal. Benim kızım 3800 doğdu iki gün sonra 2 aylık olacak 5 kilo 250 gram. Kilosu iyi sizinkininde😊
Merve_6969 Arelmuhammed insan ister istemez sinir oluyo üzülüyo mama versemmi diye düşündüm hemşire yok dedi