11 aylık kızım gözünü ovuşturuyor, uykusu var belli ama be yaparsam yapayım (1saatten fazla uğraşıyorum) olmuyor uyumuyor bu 3 gündür. Sabah 7:30 da kalkıyor. 10:30-11 gibi ilk uykusunu yapıyor (yarım saat 40 dk uğraşıyorum uyusun diye), tabi 1 saat bile uyumuyor. Sonra ikinci uykusu için saat 2 de başlıyorum ama yok uyumuyor 😣 Ayağımda 1 saat bile salladığım oluyor 😑 uykuya kolay dalması yönünde tavsiyesi olan var mıdır?