Songul Gayette iyi bı kilosu var cnm. Benim kızım da 3 aylıkken 6200dü. 2 doktora götürmek zorunda kaldık (başka sebeplerden dolayı.) İkisi de kilosunun gayet iyi olduğunu, hatta birisi 4,5 aylık bebek kilosu gibi diğeri de 6 aylık bebek kilosu gibi dedi. Çevren mi doktor? Madem çevrendekilerin dediğini çok takıyorsun doktora gitme. Doktor mamaya başla demedikçe başlama. Sütün yetiyo ki bebegin kilo aliyo😉 Kaldı ki şurda 3 ay sonra ek gıdaya baslayacaksin zaten.