Aezgi biz 5.ci ayda yaptirdik cocuk doktorumuz gayet gorus acisi takibi vs iyi ama genede bir yapilsin dedi 3-6 ay arasinda olmasi gerekiyor dedi ve yaptirdik goz doktoru bir dahaki rutin muaneye 1 yasta cagirdi sonra 3 ve 5.ci yaslarda olacagini soyledi bir sey cikmadi cok sukur ama takip amacli istiyorlar sadece