Merhaba, her bebekte olan bir sorun kafaniza takmayin bence biz de ayni sorun var fizyolojik sıkıp burun aspiratörü ile çekiyoruz agzimizla rahatliyor emme oncesi yapmanizi
tavsiye ederim biz günde 3 kere yapıyoruz sabah uynaninca ve aksam uykusuna yatmadan yapıyoruz bir tane de gun icinde ne zaman ihtiyac duyarsak, fizyolojik hic zararli degil sizin ihtiyac duydugunuzda hep yapabilirsiniz