_mercanligunler şu an 15 ay 22 günlük oğlum. Yaklaşık 20 gündür desteksiz ayağa kendiliğinden kalkıp 13 adım filan atıyor. Genel anlamda emekliyor. Uzun zamandır kanepeye tutunup destekli yürüyor fakat desteksiz yürümesi yaklaşık 1 aydır başladı diyebilirim. Biz yürüdüğü anda bakıp alkış çalıyoruz “aferin oğlum, hadi gel yürü bana doğru” diyince utanıp hemen yere çömüyo . Ama ben bi işle meşgulken: örneğin; yemek yaptığım anda dikkatim oğlumda değilken, bi bakıyorum efe efe penguen gibi yürüyor😂. Kanepeye kendi çıkıp iniyor. Ama akranları veya altı hep yürüdüğü için bende üzülüyorum açıkçası. 18 ayına kadar normalmiş diye okudum netten, ama işte anne yüreği 😌