Annis-ogul Merida1 bn kullanıyorum cnm 9 tl kargo ücreti satış da yapıyorum ama burda konuşmak yasak bunlwri isom verme istersen .den tarif et anlariz biz😀😃😄
Efeefe52 Merida1 ben hem satıcıyım hem alıcıyım. Kargo 8.99 sanırım. Alacağım ürünü baya bir inceledikten sonra alıyorum. Diğer firmalar gibi değil iade konusunda biraz sıkıntı olabiliyor
saremmelegim Merida1 kullanıcının yorumlarına bakın. Birde ürünün detaylı fotosunu isteyin arada kargo bedava kupon geliyor. Eğer üründe hata olursa mesela belirtilmeyen leke iade edebilirsiniz. Tabi dolap destege yazacaksnz ve ürüne onay vermemiş olmalısınız
saremmelegim Merida1 eğer hesaba yatırın derse güvenmeyin burada o şekilde dolandırılan çok oldu. Alım satımı uygulama üstünden yapın
Yagmursonrasitoprakkokusu Merida1 sıkıntı olmaz merak etmeyin ben de halı satmıştım, kadın numarasını gönderdi video çekip attım bi sıkıntı olmuyor ☺️
Ayz27 Mom62636362 kargoyu nasıl kargoluyorsnz evden alabiliyor mu mağlum bebekten dolayı çıkamıyoruz dışarıya