supermom2 çok geçmiş olsun öncelikle. Nasıl düştüğü de önemli, bir süre uyutmayin siz yine de , zaten bir sıkıntı olursa kendini belli eder ağlar durmadan vs.. benim kızım 4 aylık falandı bebek arabasindan taşlı yokuş aşağı yola düşmüştü düşünün. O kadar kötüydü ki, hala kimseye soyleyemedim bir ben biliyorum bı Allah. Çok şükür bir şey olmadı , gerçekten Allah’ım koruyor. Gözlemleyin ama sakin olun, hiç bir şey olamayacak. Böyle kazalar olabilir , beterinden korusun Rabbim.🤲