emirin_annesi20 Merhabalar oğlum 9 aylık ama hala emekleme yok karnının üstüne yatirdigimda istemiyor ağlıyor, Örümcekte geri geri gitmeye başladı ama çevreme baktığımda yaşıt yada küçük olanlar emekliyip yürüyor, normal mi sizce?
eylulmin emirin_annesi20 emeklemek gelişim belirtisi değildir. Hiç emeklemeyip direkt yürüyen bebekler var. ☺️ Çevrenize de bakmayın, her bebeğin gelişimi, genetiği farklıdır. Doktor sağlığında herhangi bir sorun gözetmiyorsa sorun yoktur. Sıkmayın canınızı 💕
Bernagkgkz emirin_annesi20 benim bebeğimde 9 ay 22 günlük emeklemiyor geri geri gidiyor. Tutunup kalkıyor sıralıyor ama emekleme yok. Ben de şurda bekleyeyim
Alya112 emirin_annesi20 normal tabiki annesi her bebeğin gelişimi farklı ayrıca emeklemek bir gelişim göstergesi değildir bir önemi yoktur. Belki sizin bebeğiniz emeklemeden yürüyecek kim bilir 🤷🏻♀️
emirin_annesi20 CilekRecelim bana göre de erken ama aynı ayda yada küçük olanlar emekliyince bende endişe ettim
Musonn58 Benim oğlumda sürünmedi emeklemedi. Neden Diye çok yorduk kendimizi. Bazı çoçuklar tembel oluyorlar 😊sorun olduğunu göstermez
emirin_annesi20 eylulmin doğru söylüyorsunuz şimdi aklıma geldi Abimin oğluda 13 14 aylıkken yürümüş tü sanırım genetik
emirin_annesi20 Bernagkgkz karnınin üstüne yatirdigimda hiç istemiyor direk kafasını da yere koyuyor, ama Örümcekte geri geri gitmeye çalışıyor
Defneninannesie 10.ayda dönmeye 11.ayda sıralamaya başladı hala emekleme yok bu süreçten sonra emekleme ylolmaz dedi doktorum
emirin_annesi20 Defneninannesie Demekki Bazı bebekler Sevmiyor emeklemeyi,bizimkiler de emeklemiycek anlaşılan🤷🏼♀️
Berenalp emirin_annesi20 çok normal kızımda aynı öyleydi 9 buçuk ayda birden emekledi 3 hafta sonrada yürümeye başladı her çocuğun gelişimi başkadır çocuğunuzu başka çocuklarla kıyaslamayın belki sizinkinin dil gelişimi öndedir yani bunlar için canınızı sıkmayın gayet normal
emirin_annesi20 Berenalp Aslında hiç sevmem kıyaslamayı kıyaslamam da çevrede etkili sanırım soruyorlar sürekli emeklemiyor mu yürümüyor mu diye bende takıyorum kafama
Fatmacicek 8 ay 11 günlüğuz bizde emekleme var ama bizden 40 gün büyük kuzenimin ogluda yürütecte yürüyor . Emekleme yok . Gelişime bağlı bir durum . Sıkıntı yok sizde . Eğer desteksiz oturuyorsa korkmayın.
Kagansmother Bizimki de 5 aylik yüzüstü durmaktan nefret eder emekleyecegjni de pek sanmıyorum ama bu bi sorun olduğu anlamına gelmez merak etmeyin
emirin_annesi20 Kagansmother Sıkıntıyı sevmiyor oğlum belkide ondandır, çünkü kıyafet bile giydirmek için çok uğraşıyorum sevmiyor giyinmeyi
Melike571 emirin_annesi20 bizde 9 aylığız ve yüz üstü yatırınca dönüyor istemiyor öyle yatmak. Emekleme yok anne baba yok. İnşallah normaldir ama geri geri gidiyor bizimkide belki de emeklemeden yürürler kız 😃
Tahire Benim oğlumda aynı her bebek farklı canım zamanı geldiğinde hepsini yaparlar acele etme İlk oğlumda emeklemedi 10ayin sonunda yürümüştü.
Bernagkgkz emirin_annesi20 benim bebeğimde hiç sevmiyor hemen ağlamaya başlıyor ben odada değilken dönüp geri geri gidiyor ama bi süre sonra ağlıyor yine sevmiyor yani bakalım sabırla bekliyorum