dewamkee orta okuldan beri saçıma kına yakarım canım sıkıldıkta kınalıyorum saçımı bazende avuç içlerimi boya gibi her banyoda akma oluyor ilk yıkamada zaten kınayı yıkıyorsunuz tortular gidiyor 2. Yıkamada saçınıza oturmayan renk gidiyor o kadar yastıkta yada saç havlusunda kalmıyor.Tek sorun kına yaparsanız saçınızı açık renge boyayamazsınız oryel vurduğunuzda sarı olması gerekirken turuncu oluyor hoş olmuyor tabiki kokusuds bence çok hoş saçları parlak gösteriyor kırmızı kına var bide siyah kına var ayrıca kınayı suyla yapabilirsin yada çayla yada ıhlamurla ben ıhlamur suyuyla yapıyorum daha güzel kırmızı oluyor