Sonunda dün akşam diş ucunu tırtıklı hissettim . Ve hiç birşey yemiyor geçici bu süreç bende mama vermeye başladım en azından bünyesi düşmez . Şimdi merak ettiğim bu zorlu süreç her dişte yaşanacak mi ? Birde inciyi ne zaman gorucem 😄 .. ben 12 sene ara verince herşeyi unutmuşum 🥰 şuan 8 ay 11 günlüğuz