sulep Merhaba kızlar bebeğim 4:30 aylık inek sütü alerjisi tanısı kondu Aptamil pregomin as kullanıyoruz kokusu çok kötü bunun için yapabileceğim ne var tecrübeli anneler yardım ederse çok sevinirim mamayı içiremiyorum😔😔😔
Alerjikkoala sulep Biraz daha büyüdüğü zaman organik pekmezlerden içine damlatıp denemiştim Ama biz neocate kullanıyorduk o sizin kullandığınız mamadan da kötü :D Bi türlü içmiyordu.
Zeyna_ sulep mamayi nereden aldınız acaba. Doktor recetesiz aliniyor mu ? Birde mamanin kivami nasil acaba ? Bizde evolia kullanıyoruz ama cok katı oluyor biberondan akmıyor
Kkubu80 sulep vanilya cubuguyla da yapan vardi sanirim da ben hic kullanmadim canim bilmiyorum o yüzden ben kahve dünyasından almıştım icerigi temiz vanilya surubunu 5 ay oldu hala bitmedi şişe 95 tl fiyati sanirim
Kkubu80 sulep evet icmeyen bebekler icin doktorumda vanilya surubunu önermişti zaten dr. Otker in fln varda migrosta icinde alkol olabilecegini duymustum yanlis yönlendirmeyeyim de
sulep Gizemkapl Evet yapıldı ama iki çeşit varmış birisi teste çıkıyor mus diğeri çıkmıyormuş bizimki çıkmayandan ama bütün belirtiler tamamen var
MinikBugram Alerjikkoala bizde neocate kullanamıyoruz dediğiniz gibi kokusu ve tadı berbat ama benim merak ettiğim bişey var sadece mama içiyor oğlum ve kakası hala yeşil ve mukuslu ve kakası gazı berbat kokuyor sizde de öyle miydi?
sulep Alerjikkoala doktor tavsiyesi hurmayı suya atıp bekletin tadını kokusunu bırakıyor deneyin mutlaka 👌🏼
Glyyz Gizemkapl bende aynı durumdayım alerjik bebeğim bize 2.5 aylıkken test yaptılar kan testinde yumurta ve süt ürünlerine alerji çıkmadı. Şu an 3 aylık kuzu eti denedim. Onda bile ciltte döküntü oldu. Siz ne durumdasınız neler yapıyosunuz
Alerjikkoala MinikBugram Oğlum neocate içtiği zamanda 30 cc ancak içerdi. Diyet yapmama rağmen kakasında mukus uzun bi süre gitmemişti. Ek gıdaya geçince mukus azalmıştı. Ama gazı kokmazdı.
Alerjikkoala sulep Evet söylediğiniz gibi ek gıdayla birlikte mukus azalıyor ve kakası normale dönmeye başlıyor. İnsan nasıl seviniyor :)
sulep Alerjikkoala ek gıdada nasıl zorlandınız mı ? Süt yerine kalsiyum ihtiyacını nerden karsıladınız ?
Alerjikkoala sulep Evet onu da denemiştim ama yine içmemişti. Çok şükür artık büyüdü alerjisi de bitti sayılır :) darısı başınıza olsun :)
sulep Zeyna_ hayır raporlu mama kendiniz almak isterseniz 400 gram 256 tl evzanede kokusu kötü kıvamı da cabuk erimiyor malesef baya karıstırmak gerekiyor