Elizaninanasi01 Kızlar yanıma geldiginde ağzında beyaz noktalar gördüm mutfağa gittiğimde parol hap yerdeydi içinde kaç tane kalmıştı hatırlamıyorum ilaç içince ne belirtiler verirler ne olur bilgisi olan yazsın
Elizaninanasi01 Elizaninanasi01 şimdi de öğle uykusu saati ama ben uyutmadan uyudu uyandırsam mi ne yapsam bilemedim
semaahmet Elizaninanasi01 canm içmiş olsaydı illa yanına gelirdi diye düşünüyorum benim kızımda küçükken almış ağzına çiğnemeye kalkmış ağzında tuhaf olunca hepsini çıkartmıştım bişey olmamıştı ağzına baksana cignemismi öyle yutamaz bence
MustafaEmir Elizaninanasi01 şaka mı bu hastaneye gotursenize niye unuttunuz bide böyle durumlarda zaman cok önemli
Elizaninanasi01 semaahmet ağzında cigniyordu çıkardım biraz vardı zaten tadına baktım sonra parolun tadına baktım aynı değildi orda da paroldan başka ilaç yoktu
semaahmet Elizaninanasi01 ozman başka bişey bulmuştur cnm sen fark etmemiş indir bak akşama kadar bı degisikkik olursa götürü hemn ben goturmesin bişey olmamistu
Elizaninanasi01 MustafaEmir ilaç değilmiş ya içtiği sağlık bakanlığı zehir hattini aradım evi arayın dedi tadına bakın dedi ağzındaki duvar sivasiydi bı mercimek tanesi kadar cigniyordu o an zaten çıkardım ben
MustafaEmir Elizaninanasi01 ohhh ya kusura bakmayın biraz sert oldu belki ama söz konusu bebekler olunca bazen fevri olabiliyorum geçmiş olsun
Elizaninanasi01 gulrecelim_55 ağzından çıkardığım duvar sivasiydi beyaz boyalı ona baktım parol hap a baktım tadlari hiç aynı değildi
Elizaninanasi01 MustafaEmir yo sorun degil burda eleştirilere açık olmamız 3 aylık bı bebegim var onun ağlamasına gittim ilaçlarda bı an lik dalginligimla masanın üstünde unuttum çok şükür ağzındaki ilaç değil ama şimdi yoldayız bı baksınlar 114 de aynı şeyi dedi içimiz rahat etsin
Elizaninanasi01 semaahmet duvar sivasiydi aynısından yerlerde gördüm beyaz boya vardı üzerinde zaten agzindakileri kendim çıkardım
semaahmet Elizaninanasi01 muhtemelen onu ağzına almıştır korkma bişey olmaz içini rahat tut gözünden ayırma sen yinede bebisi
Yahmir Elizaninanasi01 direkt hastaneye gidin burdan sormakla olmaz bişey olmaz diyenleride dinlemeyin götürün doktora içiniz rahat etsin