Kızlarr bebeğim dört aylık bu zamana kadar hiç bir kontrolünü aksatmadim hep götürdüm, adım ne kadar doktora gidiyor oldu, sağlık ocağına da gidiyoruz orda ebeler de kontrol ediyor, şimdi sizce ben hata mı yapıyorum sadece sağlık ocagiyla mı kalmaliyim yoksa aynen bildiğim gibi devam mı etmeliyim siz nasıl yapiyorsunuz?