Merhabalar.2 sene önce kızıma özel hastanede USG çektirdim yarım saat falan sürmüştü.
Bugün oğluma devlet Hastanesinde yaptırdım 5 dakika bile sürmedi ve içine sinmedi.
Sizin Usg işlem süresi ne kadardı.Boyle 5 dakika baktiran varmı bı sıkıntı oldu mu?