Aranızda bebeği bez dermatiti olan atlatan iyileşen var mı bebeğim yaklaşık 1 aydan fazladır pişik 4 kes doktora götürdüm her seferinde farklı birşey söylediler tabi hep farklı doktorlar bu sefer de bez dermatiti dedi doktor. Tecrübeli olan anneler neler yaptınız iyileşmesi için ? Paylaşır mısınız benimle